Rädd

Ja, jag erkänner att jag faktiskt är rädd...

Jag är rädd för att allt inte ska vara som det ska på tisdag med bebis... Att de inte ska hitta något hjärta som slår eller att det ska vara något allvarligt fel

Jag är rädd för hur det kommer bli när bebis är född, kommer jag bli en bra mamma?! Kommer jag älska mitt barn så som det förtjänar? Och hur kommer livet se ut??


Men jag tror att det är normalt att vara rädd, det är trots allt mitt första barn, jag har ingen aning om hur allt kommer funka med amning, blöjbyte, sömn osv. Men, kvinnor har gjort det i tusentals år! Ska man kolla i historien är jag inte direkt en ung förstagångsföderska, snarare tvärtom... Kroppen är skapt för att få barn i 20-års åldern och vi SKA klara det...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Alina

bra blogg!

2009-07-02 @ 22:46:46
Blogg/hemsida: http://musicrecord.blogg.se/
Skrivet av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

Vad fin blogg du har :) Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-03 @ 09:34:35
Blogg/hemsida: http://novembersara.blogg.se/
Skrivet av: Randy

Vad läskigt men jag tror att allt kmr gå som det ska!

2009-07-03 @ 10:45:24
Blogg/hemsida: http://www.randys.se
Skrivet av: Catarina

Själv oroar jag mig mest för något banalt som snöskottning. Hur gör jag med bebisen när jag måste ut och skotta snön? Det tar ju ganska lång tid när det öser ner...



Men fler saker att oroa sig över dyker väl upp.

2009-07-03 @ 14:15:49

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0