Jobbet

Var som sagt på intervju i tisdags, sökte huvudsakligen heltidstjänst då den ligger på dagtid.
Fick ett samtal i eftermiddags med frågan om jag var intresserad av en deltidstjänst istället, på kvällstid.
Är ungefär halvtid men betydligt mer inkomst än i dagsläget. Absolut inte den typen av jobb jag vill ha, framför allt inte på kvällstid men då får jag jobba deltid och sedan antar jag att jag får fortsätta med någon slags sysselsättning från AF på deltid också.
Hoppas dock på att få ett roligare jobb SNART.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Men bätre än inget? Och kanske det är något som du kan göra medan bebisen är liten?

2009-07-24 @ 20:42:01
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: sara

vad är det för jobb??

2009-07-24 @ 23:25:36
Blogg/hemsida: http://flippaut.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0