Fjäsk

Japp, ska fjäska för älsklingen imorgon. Inte speciellt avancerat kanske men trevligt ändå.
Tänkte ställa mig och göra i ordning en sats med scones-deg ikväll, sedan får den stå i kylskåpet över natten och så ska jag göra scones till frukosten imorgon. Varma scones med smör, apelsinmarmelad och ost. Och en kopp te åt älskling och ett stort glas apelsinjuice åt mig.
Sedan tänkte jag baka mer bröd under morgondagen, lite limpor, frallor och sånt, alltid gott att ha hembakt bröd i frysen.

Älsklingen lagar god middag nu, stekta laxfiléer, kokt potatis, creme fraiche och grönsaker. Och så blir det popcorn till filmen ikväll, tänkte titta på Huset vid Sjön som går på Tv3 i kväll.
Ha en trevlig kväll allihop.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0