Fasa!!!

Satt och sökte lite på Wikipedia, enbart för skojs skull. Söker oftast efter olika artister då jag gör detta och likaså idag... Sökte efter Darren Styles, skaparen och artisten bakom den klubb-låt jag lade upp härom dagen... På engelska Wikipedia får man fram information om artisten och han klassas då in i kategorin Hardcore och Happy Hardcore... Söker jag efter Darren Styles på svenska Wikipedia får jag upp dessa förslag

Kika på det alternativ som faktiskt visar namnet Darren Styles... Jag vete sjutton om det var något jag räknat med men men... Hoppas nu ser det...

För ca 1 år sedan upptäckte jag att mitt favoritband klassas som Emo, det var också en chock för mig men men, jag bryr mig inte om vad de vill klassa musiken som, jag älskar den ändå..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0