Besök

Så har man svärfar med familj på besök då, de ska stanna i två nätter men bor, tack och lov, på hotell strax utanför vår lilla håla. Får se hur det går när han får höra talas om bebis...

Nästa vecka kommer svärmor ner med sina två barn och ska hälsa på, med andra ord är det full rulle här ett tag nu. Jimmy åker upp till Stockholm med sin pappa på torsdag och sedan ner med sin mamma i början av nästa vecka så jag får klara mig själv ett tag i slutet av veckan. Har jag bara lite pengar att köpa mat för så kommer nog det gå fint tror jag, brukar funka så varför inte denna gången?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Har ni inte berättat för alla än?

2009-07-14 @ 17:36:04
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Du får göra som sköldpaddan, hålla huvudet inne tills det är säkert utanför!! :D

(Lycka till!)

2009-07-14 @ 19:37:13
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0