Saknar, och bio

Hmm, har precis insett att jag saknar mig och Jimmy som det var... Absolut inget fel nu, men finns det något härligare än att vara nyförälskad? Jag vill fortfarande vara med honom hela tiden, precis som då, men jag verkar inte får samma respons. Vi kanske är sådana personer som behöver vara ifrån varandra ibland, alltså som när han åker till Stockholm och jag är kvar hemma, för det var helt underbart när han kom hem...

Jaja, ska ta och hoppa i lite kläder och susa iväg och hämta min systerson som fyller 8 imorgon. Vi ska gå på bio i eftermiddag, premiären av Bolt, och käka popcorn och annat gott... Sedan avrundar vi med middag på Max.. Hahaha, nyttig dag märker ni..



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0