Vart tog min energi vägen?

I slutet av förra veckan och början av denna kunde jag knappt ens tvinga mig själv till att sitta still. Sova var något jag enbart gjorde på natten osv, nu orkar jag knappt upp ur sängen, jag längtar redan tillbaks ner under täcket.
Ögonlocken känns som bly, jag har absolut ingen energi what so ever, vad har hänt?

Jag har absolut inga planer för dagen, jag har ju inte ens orkat ta tag i att äta frukost ännu. Antar att det blir till att läsa vidare i boken, tills jag somnar, och däremellan försöka få klart i tvättstugan så jag slipper boka ytterligare en tvättid denna vecka.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Precis så är det här oxå... Går och lägger mig löjligt tidigt och sover till 11-12... Energin är som bortblåst och man undrar ju hur man ska orka föda barn utan energi?? =)

2009-12-04 @ 12:44:22
Skrivet av: Martina

Din kropp kanske börjar förbereda sig och "ladda batterierna" till förlossningen? =)

2009-12-07 @ 00:22:38
Blogg/hemsida: http://martinaelize.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0