Världens finaste älskling

Jag har världens gulligaste älskling, även om han nog inte alltid vet om det själv...

"Nu får du ta och klämma ut den där så jag får se vad det är för någon..." ja älskling, jag försöker men det är inte så lätt.. Tänk om man kunde trycka på en knapp och starta förlossningen så...

"Jag vill också få hålla, nu har ju du fått hålla i nästan 1 år" hmm, hålla vet jg inte men jo, nästan 1 år... Vilken lång tid ändå...

"Hoppas det inte är en ful unge... Vi får vänta och se, om den inte är det kan man ju göra en till, annars får man sterilisera sig pga. 'mänskliga' orsaker..." Hmm, som att vi skulle kunna skapa något fult?! ;)

Älsklingen ville även att babykorgen skulle stå bredvid hans säng, men vi kom fram till att det skulle nog inte vara så smidigt eftersom han då MÅSTE vakna varje gång bebis ska ammas osv. Så nej, korgen får stå på min sida så slipper jag springa runt sängen varje gång jag ska se till vår lill* älskling...

Så, mammas och pappas lill* älsklings skrutt, du får gärna komma ut nu för vi längtar ihjäl oss efter dig.. 17 dagar kvar...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Å vad gulligt!! Förstår att ni är både otåliga och längtar!

2009-12-05 @ 09:37:17
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Gun

Vad mysigt! Han verkar vara jättegullig:)

2009-12-05 @ 10:15:32
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Haha... Men det var ju hur sött som helst! =)

2009-12-05 @ 11:32:04
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Charlotte

Hejhej, kikar in lite, är också gravid och har BF på julafton. Min sambo tycker också de är dags att klämma ut ungen och tro mig hade jag kunnat hade jag inte väntat =)

2009-12-06 @ 14:09:47
Blogg/hemsida: http://lightoglife.devote.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0