Tvättar och har ont, igen...

Sista maskinerna med tvätt på g nere i tvättstugan nu, har fått alla lakan, gardiner och handdukar tvättat nu så vi slipper ha sådant liggandes i tvättkorgen över jul.
Det är nog inte meningen att jag ska gå eller stå efter typ 7 på kvällarna, för nog jäklar ska nerven i ena skinkan börja jävlas varenda kväll, det bara hugger till och gör så ofantligt ont. Gör till och med ont ibland när jag sitter ner... Ingen höjdare kan jag väl tillägga, varit så i lite över en vecka nu, varenda kväll!!

Hoppas mitt nya visakort kommer imorgon, annars får jag väl se till att plocka ut lite pengar på bankkontoret imorgon när jag ändå ska dit och lösa in våran utbetalningsavi från Telia, känns inte så kul att vara tvungen att springa runt med massa kontanter och att vara tvungen att gå in på bankkontoret för att hämta ut pengar varje gång.
Nej, nu ska jag ner till tvättstugan igen, sedan blir det adventsfika med älsklingen och sedan somnar jag nog ganska tidigt. Har mängder med energi på dagarna men på kvällen är jag helt tom...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: FRIDAHCHARLOTTA

ooh, hoppas kortet kommer:)

2009-12-20 @ 21:24:50
Blogg/hemsida: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Skrivet av: luckeboi

Grattis till barnet :P

2009-12-20 @ 21:34:14
Blogg/hemsida: http://lifeoflucke.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Åhh vad spännande. Ja tänk om lill*n kommer på julafton för er :)

Känner inte heller att det kanske är så bra att åka fram och tillbaka i landet nu, resan till min familj tar ju t.ex. minst 4 timmar. Men vet inte vad vi ska göra här i Sthlm på jul heller - killens familj firar ju inte, och alla ens vänner är ju bortresta/med sin egen familj... :P



Jo, det stämmer nog att det är olika sorts kyla i södra och norra Sverige. Mina föräldrar tycker det är jättekallt i Sthlm t.ex.. Man tycker ju jag borde vara van vid "norrlandskyla" eftersom jag är uppvuxen där, men inte nu längre, haha :)

2009-12-21 @ 09:54:30
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0