Tjejkväll

Nu har jag varit uppe och handlat lite mat och hyrt en tjejfilm så jag kan krypa upp i soffan i min ensamhet och njuta av lite typisk tjejhumor... Hoppas filmen är bra, men det märker jag ju snart ;)
Blir tacos här ikväll, bara för att slippa dela med mig till älskling...

Det var ingen höjdare att cykla märkte jag, obehaglig känsla i magen och bäckenet fick jag så inget mer cyklande förens bebis är ute för min del.

Nej, dags att fixa lite käk kanske och mysa ner sig i soffan.
Har märkt att det varit väldigt tyst i två av de bloggarna jag brukar läsa de senaste dagarna, undra just om de har fått sina små nu (båda var beräknade i början av veckan). Hoppas att det är så och att allt har gått bra. :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Åh, tyckte också den filmen var helt ok :) Ibland behöver man lättsmält chiclit, haha.



Oj, så ni måste vänta 3 veckor innan igångsättning?!

Fast iofs, det lär väl inte vara så vanligt att bebisen är SÅ sen. Men om så skulle vara fallet... gud vad tungt o jobbigt!

2009-12-11 @ 15:55:19
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0