Stökar och har mig

Har börjat dagen med att stryka lite gardiner och varit på banken och fixat med pengarna från Telia så nu är det avklarat... SKÖNT!!!
Älsklingen är inne i skolan för att försöka få klart en restuppgift som han och hans kompis har så han slipper tänka mer på den nu kring jul, nyår och bebis. Ska nog ta och byta lampa i köket ikväll, och jag ska hänga upp min julvepa i köket också. Lite grejer ska ner i förrådet igen, men det får nog Jimmy ta när han kommer hem det med, jag har ingen lust att kånka ner otympliga kartonger dit även om de inte väger mycket direkt.

Jaja, det finns en hel del att göra här hemma känner jag, får se hur mycket som faktiskt blir gjort idag men lite ska jag nog försöka få ordning på...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Josse

är allt bra med dig idag då? = )

2009-12-21 @ 13:29:29
Blogg/hemsida: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0