Sovmorgon

Vi sov länge idag, var riktigt skönt att bara ligga och dra sig i sängen men så fort jag kom upp blev jag rastlös och uttråkad igen. Älsklingen ska in till en kompis i eftermiddag/kväll och spela, så då ska jag försöka komma på vad fasen jag ska göra under kvällen. Kankse ska kika på någon eller några riktiga tjejfilmer och bara försöka ta det lugnt, men det är ju inte alltid så lätt det heller. Annars blir det till att spela datorspel hela kvällen och sedan somna tidigt igen.

Vad ska ni hitta på idag gott folk?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: linda

Jag ska bara vara idag, precis som alltid den senaste tiden..

Vara arg, ledsen och glad om vart annat.. Folk ska vara glada att ja håller mig för mig själv, ja äringet roligt sällskap just nu endå,..

2009-12-10 @ 14:34:14
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0