Räddaren i nöden

 

Min räddare i nöden.... Sedan igår har mina bröst svullnat rejält, minst en kupstorlek större och oerhört spända har de lyckats bli.

Amningen har varit lite strulig eftersom lillan inte får ordentligt grepp om bröstet så det har tagit lång tid innan hon börjar suga och sedan somnar hon snabbt, med bröstet i munnen. Dels får hon för lite mat och dels retar det bara mina bröst som aldrig "sugs ur". Så idag fick jag låna en amningsnapp när vi hade besök av bb-vård i hemmet, och vilken skillnad!!! Nu får hon ordentligt grepp och mina bröst får tömmas lite. Enda problemet som återstår är att få henne att vakna lite oftare...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det kan vara lite bökigt i början, men det brukar lösa sig efter ett par dagar.



Gott Nytt År till dig och din lilla familj:)

2009-12-31 @ 23:34:33
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0