Överanalyserar nog, igen

Jag tror jag sitter och överanalyserar allt idag... Känner mig totalt överhettad, trots att jag bara har en tunn tröja på mig typ. Har precis duschat och efter en dusch här brukar man nästan huttra när man kommer ut ur duschkabinen men inte idag, kändes nästan varmare utanför duschen än i duschen...
Kan det kanske vara ett tecken på att något är på g? Finns ju så mycket som kan tala om att något är på g men att känna sig så fruktansvärt varm? Jag skulle nästan kunna tänka mig att gå ut och lägga mig naken i en av snödrivorna utanför dörrn, men av hälsoskäl avstår jag.

Nu har det slutat snöa åtminstone, kanske kan de ploga vägarna också snart? Är jättefint utanför och älsklingen var ute och gick en sväng förut (fotspåren på trädgårdsgången är nog drygt decimetern djupa åtminstone), var tydligen riktigt mycket snö på genomfartsvägen en liten bit bort också.

Nej, nu ska jag försöka komma på något sätt att kyla ner mig själv lite, sitter faktiskt och svettas just nu...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Malin

sv: jodå här kommer man fram, snöar typ hela tiden men inte så mkt så de är rätt lugnt för tillfället

2009-12-26 @ 16:16:00
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Usch, visstn blir man tokig av att leta tecken!! Jag som inte ens borde göra det (har ju trots allt ett par veckor kvar tiull BF) har liksom inget annat för mig :P



Förändrad kroppstemperatur kanske dock kan vara något, har iaf hört att blodtrycket stiger då kroppen förbereder sig för förlossning... håller tummarna för dig ;)

2009-12-27 @ 00:55:47
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0