Lite grejer kvar, nästan klart!

Satt precis och kikade på listan över vad vi behöver inhandla till bebis, är inte så mycket kvar nu även om det verkar som det (har ju inte fått hem särskilt mycket ännu men snart så).
Just nu är det i princip bara skötbädd att lägga på skötbordet, en bunt tvättlappar och en febertermometer som saknas. Ska be min syster att köpa några tvättlappar på jobbet, resten får vi ta i nästa vecka eller så...

Har skrivit upp en lista på sådant som måste packas ned sedan, när det är dags att åka in till förlossningen. Jag kan ju inte packa ner allt så här i förväg utan en del får älsklingen samla ihop när det väl är dags, och då är det bäst att ha en lista på kylskåpet åt honom ;) Jag kommer nog vara lagom förvirrad ändå så jag har till och med skrivit upp en förklaring på vart vissa grejer är så han inte behöver fråga hela tiden.



Pratat med syster nu och bett henne köpa ett tiotal frottétvättlappar, tänk vad bra det är att ha systrar ibland ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Studentmorsan

Oh, lista på vad som behöver inhandlas till bäbis? Har du lust att lägga upp hela listan i nåt inlägg? Det låter ju som en fantastisk sak! Jag har försökt att börja på en sådan, mest för att räkna ihop vilka utgifter som kommer innan Skrutten kommer ut, men det är svårt! Får jag kika på din? /studentmorsan

2009-12-12 @ 15:15:24
Blogg/hemsida: http://studentmorsan.wordpress.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0