Kvällens sista uppdatering

Åh vad jag skulle behöva tvätta, men det känns inte så lockande att boka tid i tvättstugan just nu... Men jag vet att om jag INTE gör det kommer jag ha mängder att tvätta när bebis väl är född och jag kommer nog inte orka med det då så det är väl lika bra att försöka hitta en tvättid de närmsta dagarna.

Precis ätit middag här hemma, en färdig fiskgratäng, och sitter nu i soffan och tittar på Bones. Kommer nog somna ganska tidigt ikväll med, precis som de senaste två kvällarna, så det här blir dagens sista uppdatering, skönt va??

Snart har jag gått en vecka över tiden, så funderingen är om bebis tänker kika ut i år eller om vi klarar oss fram till 2010, vad tror ni?? Har visserligen känt en hel del "annorlunda" i eftermiddag och i kväll så kanske kan det hända något i natt. Den där "vattenmelon mellan benen"-känslan som det brukar pratas om har jag börjat förstå nu så vi får se vad som händer. Ni vet att jag kommer uppdatera så fort bebis är född och jag har fått lite ork och tid för att göra det så blir det tyst från mig ett tag så är det bara att hålla ut...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Camilla E Lindström

All lycka inför den stundande förlossningen. Spännande.

2009-12-28 @ 21:28:52
Blogg/hemsida: http://emring.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0