Kommer inte kunna somna om detta fortsätter

Halvligger i sängen och funderar på om man ska ringa eller inte... Har otroligt ont i svanken, smärtan ger sig aldrig helt men kommer i vågor. Och det känns som att magen är en stor ballong som är på bristningsgränsen. Det finns inte en chans att jag lyckas somna om det fortsätter så här. Kan det vara något tro? Känns så dumt att ringa in till förlossningen nu om det bara är vanligt ryggont, men det känns fasen inte som något ryggont jag haft förr...
Tänk att det ska vara så svårt att veta vad som är vad...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Stina

Det är så jobbigt när man inte vet. Jag är likadan. Man vill absolut inte ringa in i onödan liksom. Hoppas det antingen är bebis som vill komma nu eller att det gått över. Kram

2009-12-02 @ 09:46:07
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com
Skrivet av: Tina S

Hur känns det idag då?

2009-12-02 @ 09:56:40
Blogg/hemsida: http://onodiginfo.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Hade så när jag låg på förlossningen i måndags för min grava yrsel.. Jag hade sammandragningar och det kändes bara som smärta i svanket och magen blev stenhård... Men det var inget som enligt läkaren tydde på att det var dags, det kunde hålla på så i veckor... Hoppades nästan att det skulle dra igång när vi ändå var där...



Hoppas du kunde sova inatt och att det känns bättre...

Kram

2009-12-02 @ 10:18:30
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0