Hemma igen

Nu var julen avklarad, överfull med julmat (jag har nog aldrig lyckats få i mig så mycket men nu, ca 7-8 timmar senare känner jag mig uppblåst som en ballong)...
Blivit en del godis-ätande också, dock mindre än normalt och så slappade vi i soffan hos mina föräldrar en stund innan vi insåg att om vi skulle ta oss hem så var vi tvungna att åka.

Var ju en mini-jul så vi fick bara lite julklappar, tror mamma och pappa sparade ungefär hälften tills nästa gång, samma med min syster och hennes sambo, så det blir spännande att se kring nyår vad som gömmer sig i de övriga paketen, dagens skörd var helt klart godkänd.
Jimmy fick ett tangentbord av mig, något han kikat på ett tag (ett med USB-koppling som dessutom har någon speciell anordning för att kopplas mot ex. PS2 osv). Jag får vänta med min julklapp från honom, men det gör mig ingenting...
I övrigt fick vi en gjutjärnsgryta (något jag önskat mig så jag kan göra kycklinggrytan osv utan att det ska stänka över hela spisen) och en ny stekpanna (en med speciell beläggning som är helt underbar att diska ;)  ). Och syrran hade plockat ihop en massa härliga prylar från Lagerhaus, bland annat en tårtspade i form av en högklackad sko, Tenta-Te, choklad i mängder, rosa tårtpapper och en hel del mer. Det var som en skattkista den lådan, bara att kika på alla udda och roliga grejer som fanns.

Ska fixa lite bilder imorgon, om det är intressant...
Fick även min födelsedagspresent från syster+sambo, ett Playboy-badlakan, med kommentaren att något måste man ju ha så man kan känna sig lite sexig när man är stor ;) Vet inte om just Playboy får mig att känna mig sexig men jag gillar de badlakanen ändå, och har gjort sedan de började säljas på Jysk.
Även bebis fick en födelsedagspresent, lite i förtid...
Nej, nu blir det nog sängen för min del, är totalt utmattad känns det som. Blir spännande att se vad morgondagen bjuder på...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Ja, själv har jag ju fått något av en personlighetsklyvning när det gäller julen... är i grunden hyper-nostalgisk traditionalist, men eftersom jag ändå inte kunnat få en sådan jul de senaste åren har en del av mig gett upp och anlagt en "whatever"-attityd till det hela :P



Ohh, så nu går er bebis på övertid :) spännande, kikar in lite då och då för att se om det hänt nåt ;) ingen chans att h*n kommer på andra sidan 2010 då?

2009-12-25 @ 10:42:09
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0