God jul i stugorna

Jag vaknade vid 5-tiden i morse, som ett litet barn på julafton och kunde inte somna om. Så jag satte mig i soffan med datorn en liten stund innan jag slutligen kunde krypa ner i sängen och sova några timmar till.
Nu har jag ätit frukost och ska ge mig i kast med krigsmålningen, alltså försöka sminka mig så jag ser vettig ut så här på självaste julafton.. Ska även se om jag inte kan fixa till håret lite grann, just nu vill det flyga åt alla håll = inte snyggt.

Åker hem till mina föräldrar vid 12-tiden för att fira julen där, lite lugnt med betydligt mindre människor än jag är van vid men julmat, Kalle Anka och julklappar blir det åtminstone, härligt det. Och bebis verkar, tack och lov, inte ha några planer på att födas på julafton heller, och skulle det dra igång så borde jag hinna se Kalle först ;)
Nej, julkläder, julsmink och julfrisyr står på schemat nu. Sedan måste vi sopa av massa snö från bilen igen.

God jul på er allihop, härligt att det blev en vit sådan också :D


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0