Glöm det jag sa, ingen god morgon...

Ok, det är ingen god morgon nu... Sambon ska ha bilen in till skolan idag, och låset på våran bil fryser så fort det är minusgrader. Tog honom ganska många minuters vicklande med nyckeln innan han gav upp, så jag gav mig på det istället. Tog ca 10 minuter innan jag till slut lyckades låsa upp bildörren men det gick. Sedan var det bara till att skrapa rutorna då, invändigt också så klart...
Sedan åkte jag bort till Statoil för att köpa en låsspray, så vi inte behöver bråka med låset när det är dags att åka in till förlossningen, men nog f*n är våran Statoilmack ingen Statoilmack längre (pumparna är men butiken tar inte emot mitt Statoilkort eftersom de inte samarbetar med Statoil längre)... Så jag får snällt plocka upp mitt Visakort istället och vad händer när jag stoppar ner det i chipläsaren? Jo, korthelvetet GÅR AV!!!!! Så nu måste jag upp till banken för att hämta ut pengar i kassan där för att vi ska kunna handla mat och julklappar osv. Skitkul?! Skulle inte tro det... Tack och lov brukar det gå ganska fort att få ett nytt kort men så nedrans irriterande...

Jaja, nu får jag sluta tjura och leta upp mina långkalsonger istället så jag kan ge mig ut i kylan igen, bara -8 här just nu och en bit att gå upp till banken.
Nu har vi ju låsspray till bilen, vilket inte är helt fel när det gäller den bilen, och kortet är ju faktiskt utbytbart...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Linda

Oj lät inte någe vidare!

Mitt upp i allt fixande kommer ju bebis titta ut, det är ja säker på ;)

2009-12-17 @ 13:15:41
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0