Fåtöljen på plats

Det är fortfarande så rörigt i barnrummet att jag inte riktigt vill ta kort och visa det just nu, men fåtöljen är på plats nu... :D
Har även tömt vårt gamla förråd och lämnat nyckeln till tjejen som bor i vår gamla lägenhet nu, så nu återstår det bara att köra hem hästtransporten till mamma och hämta det som min syster lämnade hos dem när hon var uppe i helgen. Kommer få ta det lugnt på vägen till mamma, det är snöigt och ganska halt så jag är glad över att vi har en ganska bra dragbil. Men den vägen är inte så jätterolig när det är halt, har faktiskt snurrat av vägen och in i en snödriva där en gång (inte en repa på bilen så vitt jag kan se, fort gick det inte heller men mindre kul var det ju)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Lika bra att ta det lugnt. Nu tycker jag det börjar bli riktigt spännande, snart bebis ju!! ;)

2009-12-14 @ 17:46:21
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Anonym

Hej



Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med min blogg design?

Vill gärna behålla eller ha en liknande header sen får du fria händer.

Har inga speciella krav förutom min header. kanske om du skulle kunna

fixa en fin passade låt att ha på bloggen.



Vad kul med en bebis! Inte långt kvar, hoppas allt går bra.

Och önskar dig lycka till med allt,



Mvh Alexandra

2009-12-14 @ 17:57:14
Blogg/hemsida: http://alexandrapappasflicka.blogg.se/
Skrivet av: Alexandra

Hej



Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med min blogg design?

Vill gärna behålla eller ha en liknande header sen får du fria händer.

Har inga speciella krav förutom min header. kanske om du skulle kunna

fixa en fin passade låt att ha på bloggen.



Vad kul med en bebis! Inte långt kvar, hoppas allt går bra.

Och önskar dig lycka till med allt,



Mvh Alexandra

2009-12-14 @ 17:57:30
Blogg/hemsida: http://alexandrapappasflicka.blogg.se/
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

Sköterskan sa till mig idag att det inte bör gå under 120. Men sen har jag varit så fruktansvärt trött genom hela grav trots att det inte är fel på blodvärdet, så prövat med vitaminer för att se om det kan vara någon vitaminbrist på något vis..

2009-12-14 @ 19:47:33
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

nej man blir faktiskt inte det! =) Det är blodvärde, blodsocker, blodtryck, sfmått..jag ska nog skriva ner allting för det är roligt att titta tillbaka senare och se hur det steg/sjönk. Lite övermod är det nog att försöka komma ihåg allting i huvudet, haha ;)

2009-12-14 @ 22:42:59
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0