En enda sak som saknas

Nu är det bara bebis som saknas här hemma... Byggde ihop skötbordet igår som nu står på plats i badrummet och bara väntar på att användas. Blöjhinken står på plats bredvid och blöjorna ligger på sin plats.
7 dagar kvar till BF ♥, sista veckan är vi framme vid nu och jag hade nog aldrig trott att en vecka kunde kännas så otroligt lång! Men samtidigt går dagarna ganska fort ändå, har något inplanerat nästan varje dag.

Idag blir det in till stan för lite julshopping med mamma (fick se att mina pengar från fk kommer imorgon så det blir väl hon som shoppar, men det är alltid trevligt att kika lite). Ska upp till AF också och lämna senaste närvarorapporten, hoppas de inte slarvar bort den denna gången, så jag får mina pengar innan årsskiftet.
Imorgon är det dags för ett nytt besök hos BM, blir spännande att se om det blivit någon förändring mot senast...

Nej, nu ska jag äta frukost. Håller tummarna för att vi får vår utbetalningsavi från Telia idag så jag kan julshoppa lite trots allt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Vad roligt det ska bli att höra om allt när bebisen kommer. Tänk vad engegerad man kan bli av att läsa en blogg:)

2009-12-15 @ 10:22:14
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Oj, bara en vecka kvar! Galet. Men det är ju faktiskt julafton redan nästa vecka, insåg jag nyss, och sedan kommer tiden rusa iväg även för mig antar jag ;) blir helt pirrig av tanken.



Ja, det tar lite emot faktiskt att ge sig in i blöj-djungeln. Men känns ju som du säger bra att satsa på den större modellen, som i vilket fall säkert förr eller senare kommer till användning.

2009-12-15 @ 20:09:19
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0