Chockad...

Har ni varit inne på Aftonbladets hemsida på senaste tiden? Har ni märkt alla dessa omröstningar om 00-talets bästa spel, bästa film osv? Först nu har jag insett vad det faktiskt beror på och innebär, jag antar att jag är lite seg men snart är det ju ett nytt årtionde, snart går vi in i 10-talet istället.... Det känns ju fasen som det var igår som alla tjatade om millenieskiftet...
Jaja, jag antar att jag börjar bli gammal


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0