Bullbak

Nu står en bulldeg på jäsning här hemma också, luktar kardemumma i hela lägenheten. Snart ska sambon ställa sig och göra kanelbullar, inte helt fel det heller.

49 lussekatter fick jag till idag, på samma mängd deg som jag fick till 28 stycken igår. Och de är inte direkt små idag heller så jodå, man kan få till mycket bullar på det receptet om man vill. Känns skönt att ha massor av lussekatter i frysen att plocka fram när man får gäster osv.


Imorgon ska jag gå upp till barnmorskan igen, hoppas det inte är lika snorigt halt som det är idag. Var nära på att dratta på arslet flera gånger när jag skrapade rutorna på bilen. Men jag hoppas på att jag ska kunna gå istället för att ta bilen imorgon, skulle behöva den promenaden. Dessutom kanske det kan sätta lite fart på något? ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

åh vad gott med bakning, jag ska också baka massor i veckan^^

2009-12-01 @ 20:13:27
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0