BM-besök v.39

Så har jag precis kommit hem från BM och gör en snabbuppdatering igen.
Bebis huvud är fortfarande ruckbart men det är inget som spelar någon roll egentligen som de säger... Bebis hjärta pinade på med ca 160 slag/minut och magen har vuxit en centimeter på 2 veckor (numera 34) så allt var alldeles utmärkt.
Mitt blodtryck låg ungefär som det har gjort alla tidigare besöken också, idag 115/70...

Fick en ny tid om 13 dagar och hälsningsfrasen att hon hoppas att vi inte ses då ;) Hon skulle in och kolla i min journal den 22 bara för att se om bebis har behagat kika ut ännu...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Lustigt hur det kan skilja sig så mellan hjärtslagen - min har haft runt 120 varenda gång... tror dock att lillgrabben sover för det mesta på förmiddagarna då jag har BM-tid :P de brukar ju säga att killar har lägre hjärtrytm också, så kanske är det en tös du bär på? ;) (om man nu ska tro på sånt)

2009-12-16 @ 12:08:20
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0