BM-besök v.37

Så, då har man varit hos BM ännu en gång. Vi konstaterade att nattens "besvär" med allra största sannolikhet var rejäla förvärkar och jag fick rådet att ta en Alvedon nästa gång för att se om det hjälper något. Eftersom jag inte haft så mycket innan så kan det mycket väl tyda på att något är på g men det kan lika gärna fortsätta i flera veckor till.
Kan tillägga att jag somnade till slut åtminstone, det gav med sig efter ca 2 timmar men attans vad jobbigt det var. Var dessutom så väldigt regelbundna förvärkar att de lätt skulle kunna tas för vanliga värkar. Men vid 1 tiden ungefär lyckades jag somna och sov sedan i ca 4 timmar innan jag var tvungen att gå på toa, sedan blev det 2-3 timmars sömn till efter det. En helt ok natt alltså

Fick tillbaks provsvaren från förra besöket också, järnvärdet låg på 124 (117 är gränsen för när man behöver börja äta järntillskott) så jag klarar mig från järntabletter helt och hållet hela graviditeten igenom, och blodsocket låg som det har gjort tidigare också så inga konstigheter här inte.
Bebis huvud är ruckbart, men nätt och jämt så det går åt rätt håll. Hjärtslagen låg och snittade på 156 slag/minut idag, magen hade växt till 33 (31 för två veckor sedan) och blodtrycket låg ungefär som det brukar på 110/70.
Vi bokade in en tid om två veckor, får se om jag behöver gå då eller inte (bebis som bestämmer nu ju).


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0