Bebis vill ha...

Så har vi införskaffat alla julklappar till min familj (syskonbarnen och ena systern+man)... Ska sätta mig och slå in paketen nu tänkte jag, sedan blir det till att slappa och göra absolut ingenting (som vanligt) resten av dagen.
Var kaos på parkeringen i stan men faktiskt inte så farligt i affärerna.

Såg förresten helt underbara byxor som bebis skulle vilja ha sedan, och en jättesöt "dress" och en body som skulel passa jättefint till, men vi ska inte köpa några mer kläder innan h*n är född, även om färgerna är väldigt unisex
Lindex Shop Online - ByxaLindex Shop Online - ByxaLindex Shop Online - BodyLindex Shop Online - Set
Visst är de urgulliga... Får väl se om det blir något sådant till bebis sedan.

Nej, paketinslagning var det ja


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

gud vilken söt body, vart hittade du den? =)



Jag tror jag vet vad du menar ^^ dom du inte gillar är de för typ 400 kr som finns på såna butiker. Om vi tänker på samma dvs

2009-12-27 @ 16:26:51
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/
Skrivet av: Matilda - 90a & snart 2 barns mamma!

såg också dem idag på lindex, så sjukt söta!

2009-12-27 @ 19:35:21
Blogg/hemsida: http://majbebis08.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Va ni på lindex? Jag såg de där, men min pojkvän sa att de va så fula så jag fick inte köpa dem haha

2009-12-27 @ 23:38:12
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0