Bakar ännu mer

Jahapp, då bakar man bröd idag igen då... Usch så huslig jag har blivit den senaste tiden, men det är faktiskt riktigt härligt ändå att ha hembakt bröd i frysen att plocka fram, även om jag varit oerhört sugen på att köpa hem lite Polarbrödskaka, riktigt färsk sådan är något av det mest ljuvliga man kan ät enligt mig.
Blir lite mer limpor idag, men så tog ju mjölet slut här hemma och jag orkade inte sticka iväg och köpa mer så det blev bara hälften av det jag hade tänkt göra. Får bli mer någon annan dag istället.

Sitter och klurar på vad man ska äta till middag sedan, sambon äter hos sin kompis så jag får hitta på något åt mig själv, vet bara inte vad jag vill ha riktigt. Blir nog korv och stuvade makaroner eller något liknande enkelt. Ska upp och hyra en film sedan däremot, inte bestämt mig för vilken ännu men nog ska jag kunna hitta något sevärt i tjejfilmsväg ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Så härligt med allt bak, det är ju nu man ska passa på att fylla frysen säger de ju ;)

Fast i min vision av framtiden kommer jag ägna en stor del av mammaledigheten åt att baka också, hehe... så slipper jag ha dåligt samvete över att jag inte gör så mycket nu när jag är gravid :P

2009-12-10 @ 19:15:09
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0