Svampen lyser med sin frånvaro

Jag är en sådan människa som hittar svamp i skogen först när jag ramlar och hamnar med näsan på dem, jag är helt svampblind... Men bär däremot kan jag hitta massor.
Så, blev ingen svamp plockad för oss, men däremot fick Jimmy med sig lite svamp av mina föräldrar så helt lottlös blev han inte. Och så blev det någon liter blåbär också, så han har lovat att baka blåbärsbullar någon dag. Får se när det blir av.

Fick även med oss tomater, lök, gurka och plommon hem från mamma och pappa, väldigt trevligt med hemodlade grönsaker även om de inte är just från vårt eget hem.

Kan förresten tillägga att det inte var så underhållande att gå i skogen stundtals, fick massa sammandragningar ett tag där, så det blev ingen lång runda ändå, men nu kan jag åtminstone säga, helt ärligt, att jag plockat blåbär i år..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Lycka till med allt! :D

2009-08-28 @ 22:54:59
Blogg/hemsida: http://perspektiw.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0