Magen i v.22 (21+2)

Har fått lite frågor om mag-bilder och nu börjar det synas att jag inte bara är fet utan att det faktiskt finns en annan anledning till magen också så nu kommer de första ;) Riktigt så rund brukar inte magen vara i alla fall
Tagna nu ikväll...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Jag gillade min mage, hoppas du gillar din! Den är jättefin! :)

2009-08-15 @ 15:32:35
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Kollar in lite gamla inlägg, shit vilken mage du hade i vecka 22! jag är i vecka 21( 20+0) nu och ja har verkligen inte så stor:P Dock så ser min mage större ut på bilderna än i verkligheten, vissa har inte ens märkt att jag är gravid än hehe

2009-11-28 @ 19:36:24
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0