Helt blåst

Jag är så inställd på att det är lördag idag. Fråga inte varför för jag har ingen som helst aning men så har min hjärna bestämt i allafall. Så fruktansvärt trött är jag, var ju någon som beslutade sig för att hålla mig vaken sent igår kväll med massa sparkar i magen. Väldigt mysigt, helt klart, eftersom jag inte känt så mycket innan. Men dålig timing att sätta igång vid midnatt och leva rövare.
Älsklingen fick sig en liten snyting också när han låg och lyssnade på magen, och det var garanterat de kraftigaste rörelserna jag känt hittills. Vill också kunna lägga mitt öra mot min mage och höra när bebis lever runt där inne, men jag får nöja mig med de andra fördelarna som sambon inte får uppleva ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Haha, Johan tar inte så mycket tid på sig för håret osv.. det är mest att det är så mycket annat som "måste" göras innan man kan göra sig färdig! Haha :)

2009-08-10 @ 11:15:31
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0