Wake Up...

Ja, men du kan ju inte sova hela dagen, eller? Själv skulle jag gärna gå tillbaks till sängen, stänga ögonen och bara somna om, men min hjärna har sagt att nu är det dags att vakna och gå upp. Le och vara glad för att det är en ny dag och smutsgrå himmel...

Har ni någonsin tänkt på att man vaknar fruktansvärt tidigt ibland och är klarvaken, så man bestämmer sig för att man inte kan gå upp så tidigt utan blundar och somnar om igen... Nästa gång man vaknar är man så trött att man måste använda tandpetare för att hålla ögonen öppna..
Jag hatar sånna morgnar, därför vill jag att Jimmy ska ge mig en godmorgon-puss innan han går till skolan, så jag får vakna tidigt och vara trött, bara för att få somna om igen...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Daniel

ååh jag vill oxå bara sooova idag!

2009-04-14 @ 12:19:31
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0