Sy gardiner

Det är vad jag ska försöka mig på snart, vet inte hur det kommer gå. Är absolut ingn expert på att sy, och ska ge mig på att sy veckbands-längder nu.. Så håll tummarna för att det blir bra, för om jag lyckas får ni se resultatet sedan


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Lycka till! Gör ej som Egoina. Hon hade hört mig säga att jag "stryker upp" gardinerna. Sen ringde hon mig en kväll och sa: "Mamma, det går inte att stryka upp de". Jag:"Men lägger du bandet mellan upplägget?". Egoina: "Villket band!" Kul, tyckte jag, hon tyckte inte det var lika roligt..

2009-04-09 @ 11:15:33
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

PST! Tips - i fall du inte vet...? Om du ser inne på min och Egoinas blogg har vi något som heter "Bloglovin". Om du lägger in det på din blogg är det lättare att få fler läsare. Jag la in det i dag och har redan fått flera prenumeranter.

2009-04-09 @ 11:17:18
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0