Spricka?

Haha, jag är så dålig på hemligheter, men jag ska kämpa på ändå, hålla truten täppt osv.

Jobbintervjun gick nog ganska bra, jag hoppas för det såg väldigt trevligt ut osv, och det är bra arbetstider, och för rätt person, bra betalt.. Så hoppas de ringer i veckan, då börjar utbildningen på måndag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Nina

Jag håller tummarna för att det gick bra för dig!



//Nina ("bigmomma")

2009-04-20 @ 19:21:56
Skrivet av: Tove

Vad är det för jobb? Nyfiken...

2009-04-20 @ 19:57:34
Blogg/hemsida: http://masserandemamma.blogg.se/
Skrivet av: Daniel

Men berätta!!!!!!

2009-04-21 @ 10:44:20
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0