Så var det måndagmorgon igen

Och life goes on... Har inte sovit överdrivet bra inatt, men synden straffar sig själv...

Ser fortfarande ut some en rövarkula här hemma, börjar inse att jag har alldeles för mycket saker och alldeles för dålig ordning, har ju inte ens koll på mig själv så hur ska jag kunna hålla koll på en lägenhet? Tror att den ahr någon slags magisk kraft som gör att det stökas till på nätterna, när man sover



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Din kommentar kändes bra! Man är hela tiden lite rädd för att folk skall tolka en fel, men din kommentar kändes som att jag fick fram vad jag ville :). Ha en underbar dag!

2009-04-06 @ 09:57:11
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Malin

nämen kolla^^ du hade ju en ny blogg^^ är inte efter, neeeeejdå... :$ klart ja kan hjälpa dig me ps nångång :) bara att skriva lr ringa :)

2009-04-06 @ 14:03:38
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0