Orsaken till allt ont här i världen

Jag och Jimmy kom på orsaken till allt ont när vi låg och snackade här om dagen..
För utan den hade inte alla dessa idioter funnits, våldtäktsmän, mördare, diktatorer... Oppenheimer, han som uppfann atombomben..
Mao, Bush, Bush Jr., amerikaner i allmänhet, republikaner i synnerhet...
Men å andra sidan hade ju inte jag funnits heller, eller du som råkar läsa, eller min älskade Jimmy för den delen.. Och utan orsaken till allt ont hade inte allt gott funnits, för allt har en motsats.
Dessutom hade det varit väldigt tråkigt här i världen utan alla dessa penisar, snoppar, kukar eller vad du nu vill kalla dem.. Så det så


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Hi hi, sant som det är sagt! Jag brukar säga att man måste ha det dåligt för att uppskatta att ha det bra! (Nu nattar jag, snaaaart) Sov gött!

2009-04-09 @ 20:40:08
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0