Fredag, fast torsdag

Dessa långhelger gör mig förvirrad, nu kommer sambon vara ledig tills på tisdag, vilket innebär att det blir fredagsmys ikväll, på en torsdag.. Är det konstigt att man är förvirrad?
Varsitt glas vin, minutbiff och potatis, chips och dip och så klart, påskmust... Ska nog tvinga honom att titta lite på "mina" serier också, som en snäll och duktig liten sambo...
Och får jag min vilja igenom så blir det fint väder imorgon, och blir det fint väder imorgon så blir det grillat hemma hos mamma och pappa, myspys eller vad?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: He he, jag förstod väl att det va`nåt...



Nä, från skoj till allvar - jag gillar dina inlägg och kommentarer, de är så jordnära OCH roliga! Kanske har med uppväxten att göra? Att du fick vara dig själv? ;)

2009-04-09 @ 18:58:35
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Måste få svara på din kommentar på norska:



Det er jenta si det! :)

2009-04-09 @ 19:11:05
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Menar "duktig flicka", sagt på ett positivt sätt. (När du beskrev dig själv som en fantastisk dotter. Även om du skojade är det alldeles för många som låter sig styras av jantelagen och inte ens kan säga så med glimten i ögat. Jag tycker man skall kunna säga det både med och utan glimt :))

2009-04-09 @ 19:20:18
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Smaklig spis!

2009-04-09 @ 19:32:20
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0