Designen

Jag arbetar fortfarande med designen på bloggen, den kommer förändras en hel del till den närmsta tiden tror jag, framför allt ska jag se till att få ordning på headern ordentligt... Bli mer aktiv med kameran också, så det blir mer bilder i bloggen kanske vore trevligt...

Som sagt, designen är långt ifrån klar, även om jag känner mig hyfsat nöjd redan nu. Och ja, jag har gjort designen själv, med stor hjälp av den här bloggen. Så vill du ha hjälp så kika där, det är mitt tips.. :P


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Det får nog jag oxå börja med! Kanske jag börjar blogga i sömnen oxå.



Hur går det med gardinerna? Jag skulle städa (tagit ledigt från jobb i dag), men har inte gjort ett smack. Får sätte fart nu, - snart, -om bara en liiiten stund ;)

2009-04-09 @ 16:01:11
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0