Anställningsintervju

Haha, sökte ett "skitjobb" här om dagen, bara för att det är bra arbetstider och stora möjligheter att påverka sin egen lön etc. Jag gillar att skicka en ansökan under helgen, och bli uppringd första helgfria dagen av dem och bli ombedd att komma in på intervju. Så förhoppningsvis har jag nytt jobb snart, som borde ge lite bättre betalt, och som har regelbundna tider. Halleluja för det...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Åh, hoppas det går vägen!!! Lycka till!



Sv: Ja, toapapper är bra att ha, jag har alltid ett extra PAKET! (kontrollbehov - ja, på att vara säker på att ha papper hemma alltså. Har inget med hur ofta jag "går på toan" att göra.



Jag VILL vara "helt bananas" - så när Egoina och andra tycker att jag är det blir jag jätteglad. PS! Min mamma är inte helt god heller...

2009-04-14 @ 14:55:28
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jaså va skoj :) men va hände me erat förtag? =O

2009-04-14 @ 20:35:33
Skrivet av: Malin

jaså va skoj :) men va hände me erat förtag? =O

2009-04-14 @ 20:36:50
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/
Skrivet av: JENNIE'S HUMOR

fan vad kul =) Själv söker jag sommarjobb som in i helvete, men inte får man någe svar... tror jag ger upp snart..







DAGENS FRÅGA: Tvättar du alltid händerna efter ett toabesök?



Kom in och svara!



2009-04-14 @ 22:59:14
Blogg/hemsida: http://jenniesplace.blogg.se/
Skrivet av: JENNIE'S HUMOR

Sv: Haha måste fixa jobb till hösten också, tar studenten nu och har inga planer inför resten av året, tror du jag har ångest ? :P

2009-04-14 @ 23:20:47
Blogg/hemsida: http://jenniesplace.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0