Buzzat Veet-produkter

Jag har, via Buzzador fått chansen att prova Veets nya vax-produkter, Veet Easy Wax Roll-on Kit och Veet Precision Wax & Care
Veet Easy Wax är en elektrisk produkt som värmer upp vaxet till en lagom temperatur och sedan kan man enkelt applicera vaxet i ett lagom tjockt och jämnt lager. Det finns två olika "munstycken", ett för benen och ett för bikinilinje och armhålor. Jag har vaxat förr men aldrig så kladdfritt som nu, smidigt och lätthanterligt. Jag har till och med köpt till "munstycket" för bikinilinjen som ska testas snart. Det enda negativa är nog priset, det är dyrare än de gamla hederliga vax-burkarna men oerhört mycket smidigare och mer lätthanterligt.
Precision Wax & Care är en slags vax-penna som man använder för att t.ex vaxa ögonbryn och överläpp. Jag har använt föregångaren under ganska lång tid, slår pincett alla gånger. Denna produkt innehåller även en efterbehandling med Aloe Vera, super!

Slutsats: Jag älskar dessa produkter från Veet, så smidiga att använda och med kanonresultat!



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0