Nyopererad



Narkos alltså; lite läskigt, lite häftigt. Jag skulle opereras under lokalbedövning men kirurgen sa att den typen av operation sällan fick riktigt bra resultat och beslutade där och då att jag skulle sövas istället.
Sagt och gjort fick jag någon liten fjutt-tablett och sedan visades jag in i operationssalen. Där stod fyra personer och fixade med olika saker på mig. Eftersom jag aldrig sövts tidigare så fick jag bara lite lite narkosmedel först för att se så jag inte reagerade konstigt på den, och jag som var trött redan innan blev direkt en zombie. Mitt sista minne är att narkossköterskan sa att hon skulle ge mig sömnmedlet och sedan vaknade jag till liv igen på uppvaket och kunde inte riktigt förstå varför det värkte i handen.

Nu får jag gå med bandage till den 9e när bandage och stygn ska tas. Fick med mig 6 Citodon, tog två igårkväll när lokalbedövningen började släppa och i morse vaknade jag helt smärtfri. Underbart att det funkar så bra. Håll tummarna för att gangliot inte kommer tillbaks och att jag slipper smärtan i handleden i framtiden.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0