Svarar

Svar till Anna som kommenterade mitt inlägg om Norrtälje:

Jag är uppvuxen i Karlsborg som kryllar av turister på sommaren och är mer eller mindre stendött på vintern, sedan flyttade jag till Mariestad som har snäppet mer liv på vintern men fortfarande är en extrem sommarstad så jag är van ;) Jag älskar sommarstäder, året om pga kontrasterna mellan vinter och sommar och när man på våren ser hur staden väcks till liv


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Linda

Hur kan man flytta ifrån Karlsborg? Mysigare stad finns inte! Idas Brygga mmmm... Har campat där flera ggr trots att jag bor i Hargebaden, bara 4-5 mil från Karlsborg :) tog mitt lastbilskort där oxå ute vid F6-området. Ska nog åka och äta på Sanny thai snart hihi

2012-04-02 @ 11:01:55
Blogg/hemsida: http://Luckylady.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0