ERGObaby

Jag har blivit utvald till att vara testpilot på ERGObabys bärsele via Smartson. Alla testpiloters omdömen kommer efter hand finnas på testbloggen men jag kommer försöka skriva här också.
Fick mail om att jag blivt utvald i tisdags och redan idag kom selen jag valt, en svart sport baby carrier. Den ska gå att använda till att bära på magen, ryggen och höften så vi ska testa oss fram och se om vi hittar något som passar oss.
Det var tydligen över 3000 som anmält sitt intresse så att få bli en av 40 som faktiskt får testa den är rätt häftigt. Ellie är ju på vippen till att börja gå, men nu när vi sålt syskonvagnen så rä det ju skönt att kunna bära henne ibland så att Tess får åka i vagnen, och kanske kan även Tess uppskatta den ibland?



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0