Hua

Och där försvann jag visst lite igen. Men igår låg jag knockad av magsjuka i kombination med en kraftig förkylning så bloggen var verkligen min sista priorotet, idag är magsjukan i schack men förkylningen biter sig envist fast.
Har haft Jimmy hemma och tack och lov har barnen varit väldigt snälla också under tiden.

Nu vill jag bara att det fortsätter åt rätt håll, jag är trött på att känna mig helt slut bara av att stå upp


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0