Tur som en tok

Har inte tvättat på säkert 3 veckor nu, eller mer. Skulle tvättat när jag kom hem från senaste resan till Stockholm men det glömdes bort eftersom vi inte hade så mycket tvätt då, men sedan har det fyllts på och när Jimmy var hemma för dopet fick han med sig nycklarna ner till källaren och tvättstugan... Idag fick jag äntligen hem nycklarna igen och tur som en tok så var tvättstugan ledig idag, mindre tur att den ena maskinen var trasig.
Har fått 4 maskiner tvätt i ordning åtminstone, det är ju ett steg på vägen och så får jag boka tid på måndag också.

Snart dags för en ordentlig dusch, imorgon ska jag på efterkontroll hos min bm, man ser väl inte direkt fram emot det men det får funka helt enkelt. Och några avsnitt Gossip Girl ska nog hinnas med ikväll också, överdoserat rätt så rejält senaste dagarna (tittat på hela säsong 3 och nästan hela säsong 4 sedan i lördags) så snart är jag ikapp så jag kan börja följa i realtid igen...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0