Tror jag tänkt klart

Nu väntar jag bara på sista beskedet från Jimmy om nycklarna men annars är nog allt planerat inför flytten. Jag har varit i kontakt med vårt nya bvc så att de ska ordna allt med journalerna, jag har bokat släpen och jag har bett mamma vara barnvakt så att våra prinsessor slipper åka fram och tillbaks och vi får lite mindre att hålla kol på just då. Och mamma vill utnyttja chansen att vara med sina barnbarn, snart kommer vi ju bo 40 mil ifrån så det kommer bli mycket mer sällan sedan. Men då ska vi hämta släpen vid 9 på fredagmorgonen, lasta, åka upp, lasta av och sedan tillbaks igen. Samla ihop det sista och köra hem till mamma och pappa och så lämna tillbaks släpen. Sedan sover vi hos dem och på lördagen ska vi städa, städa, städa så vi kan försöka åka "hem" på eftermiddagen. Risken finns dock att vi får åka på söndagen istället, vill ju inte åka allt för sent men hela helgen kommer gå åt...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa

Inte lätt om det behövs kläder :) Då får man handla! och ska man flytta så blir det alltid lite nytt.



Vi behöver egentligen tavlor att sätta upp i vår lägenhet, men ska kolla mormors vind först :)

Liam behöver förstås tjocka tröjor och lite långärmede t-shirts. Men tänkte att jag skulle börja 1 oktober :) Man ska ju kunna klara 1 månad!

2011-09-27 @ 20:18:33
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: carolina

Oj vad jobbigt med flytt och att ni varit ifrån varandra :(

2011-09-28 @ 09:07:00
Blogg/hemsida: http://acarolinas.blogg.se/
Skrivet av: mirah

Lycka till med flytten! :)

2011-09-28 @ 23:33:31
Blogg/hemsida: http://mochu.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Tja vilken fin blogg =)... måste bara fråga heter du Jessica och din fästman Jimmy? haha för i så fall... "snap".... =) haha... I alla fall =) så hoppas jag att eran flytt blir super... =) ha en jätte bra fredag. kram

2011-09-30 @ 09:32:28
Blogg/hemsida: http://bonusfamily.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0