Tips från en läsare

Fick ett "tips" om att dricka Pepsi Max istället för vanlig Pepsi, och det tänker jag verkligen inte göra. De smakar verkligen inte likadant och jag föredrar socker, som är naturligt, framför konstgjorda sötningsmedel. Läsk i sig är onyttigt men varför göra det mer onyttigt med olika gifter? Och det smakar konstgjort, Cola light, Cola Zero, Pepsi Max osv (Cola Zero är bättre än Light men fortfarande äckligt). Den enda light-läsk som smakar ok är Sprite Zero så jag håller mig till min Pepsi :)
Jag är inte sådesperat att jag räknar kalorier, ska jag "synda" så ska jag göra det med det som jag tycker är gott


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Andreas

Vad bra att du skippar Light. Sötningsmedlena kapar nämligen belöningssystemet i hjärnan.

2011-09-11 @ 20:43:37
Blogg/hemsida: http://andyplanck.co.uk

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0