Svarar

Ingela om Strulet fortsätter:
Lägg ner det där med ammningen när det inte funkar, vet att det är bra på alla sätt men jag har haft två flaskbarn och det har blivit folk av dom. Tänk lite på dig själv också nu när ni (du) ska flytta, ska du bara sitta och amma då och ha tankarna på vad du kunde göra i stället, det kommer inte att funka.Kram och ta vara på dig.Ingela

Jag har ju ett flaskbarn här hemma, inget fel på henne men jag vill så gärna amma denna gången, jag gillar det när det funkar och än är jag inte redo att ge upp eftersom jag inte alls mår dåligt av strulet denna gången som jag gjorde senast. Tänker avvakta någon vecka till, fortsätta försöka och se hur det går under den tiden, annars så går jag över till modersmjölkersättning helt för Ellie också.
För tillfället är amningen min chans att koppla bort mycket annat, då kan jag i lugn och ro (när böket i början är avklarat) sitta och kolla på tv, läsa lite i någon bok eller liknande vilket var mycket svårare när jag flaskmatade än när jag ammar. Men som sagt, vi får se hur det hela funkar i slutändan. Ellie trivs bra med att få flaskan men när hon väl börjar äta från bröstet så verkar hon trivas med det också, om det bara kunde synas på vikten också...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0