Strulet fortsätter

Japp, 18 g ökning på över 1 vecka. Hatar att det ska strula så med amningen. Fick idag rådet av en av sköterskorna på BVC att ge Ellie ett mål ersättning på kvällen utöver amningen och fortsätta kämpa på som jag gör nu. Så nu har jag köpt hem ett paket ersättning och även en amningsnapp, stundtals vägrar Ellie ta tag om bröstet när hon är hungrig så jag ska testa om det hjälper henne att få tag snabbt nog för hennes smak, bara för den första stunden. Jag vill inte ge mig!!!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Lägg ner det där med ammningen när det inte funkar, vet att det är bra på alla sätt men jag har haft två flaskbarn och det har blivit folk av dom. Tänk lite på dig själv också nu när ni (du) ska flytta, ska du bara sitta och amma då och ha tankarna på vad du kunde göra i stället, det kommer inte att funka.Kram och ta vara på dig.Ingela

2011-09-14 @ 17:53:42

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0