Stressad? Jag? Hinner inte svara...

Jag kommer aldrig hinna, inte en chans typ. Hur sjutton ska jag kunna packa allt här hemma till på torsdag???
På torsdag ska vi tvätta, vill inte släpa med mig massor av tvätt när vi flyttar ju, har ingen aning om hur länge jag måste vänta på tvättid där.

Jag har i allafall bokat två släp till fredagen, vi får hjälp av pappa som tar det ena och Jimmy kommer på torsdag.

Ar det någon som är på jakt efter barnkläder förresten? Jag har mängder med auktioner igång på tradera, från stl 50 till 98 ska det vara när jag är klar med att lägga ut allt. Och gravidkläder i XL ska upp också samt en del av mina gamla kläder, i varierande storlekar. Kika gärna: http://www.tradera.com/auktioner/Phlippan


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0